Vi ønsker at give dig en god kundeoplevelse fra start til slut. Derfor skal du ikke tøve med at kontakte os hvis du har spørgsmål til vores handelsbetingelser.
Du kan betale med alle gængse betalingskort (Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard) og MobilePay. Vi trækker først betalingen fra din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er angivet i DKK og er inkl.. moms.
By Legarth bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Vi behandler alle køb som værende til privatpersoner.
Ønsker du at købe til erhverv bedes du kontakte vores kundeservice på tlf. 42555161 eller mail nicolai@ds-wollenberg.dk
1. Leveringstid: By Legarths leveringstid er mellem 1-3 hverdage.
2. Leveringsomkostninger: By Legarths Leveringsomkostningerne vil blive beregnet ved kassen under bestillingsprocessen. b. Kunder har ansvaret for eventuelle told- og importafgifter, der kan påløbe ved international levering.
3. Leveringsmetoder: Vi tilbyder forskellige leveringsmetoder, herunder standardlevering, ekspreslevering og afhentning i butik (hvis relevant). b. Kunden kan vælge den ønskede leveringsmetode under bestillingsprocessen.
4. Leveringsdestination: Vi leverer til adresser i [lande/regioner], medmindre andet er angivet i bestillingsprocessen.
5. Leveringsstatus og sporing: Når din ordre er blevet afsendt, vil du modtage en e-mail med leveringsoplysninger og eventuel tracking information, så du kan følge din pakkes status.
6. Leveringsfejl og skader: Kontroller din levering nøje ved modtagelsen. Hvis der er synlige tegn på beskadigelse, skal du nægte at acceptere leveringen og kontakte os straks. b. Hvis der opstår leveringsproblemer eller fejl, bedes du kontakte vores kundeservice inden for 14 dage efter modtagelse.
7. Afhentning i butik: Du skal afhente i butik, bedes du afhente din ordre inden for 10 dage efter modtagelse af en bekræftelses meddelelse om, at ordren er klar til afhentning. b. Husk at medbringe ordrebekræftelsen og gyldig ID ved afhentning.
8. Returnering og refusion: For information om returnering og refusion, henvises til vores “Returneringspolitik”.
9. Kontakt os: Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende levering, bedes du kontakte vores kundeservice på 42555161.
Du har 2 års reklamationsret, når du køber ved bylegarth.dk (iht. købeloven). Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation og dækker derfor ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet/ydelsen.
ByLegarth dækker returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Hvis du ønsker at returnere dit køb, bedes du kontakte vores kundeservice på tlf. 42 55 51 61 eller mail nicolai@ds-wollenberg.dk.
Returneringer og reklamationer sendes til:
By Legarth
DS-Wollenberg ApS – Banevej 19, 5474 Veflinge
Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Du har 14 dages fuld returret på varer købt ved bylegarth.dk.
Perioden regnes fra den dag du modtager din ordre.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal varen senest 14 dage efter returneres.
Hvis du fortryder dit køb, bedes du hurtigst muligt kontakte kundeservice på mail nicolai@ds-wollenberg.dk. Vi beder dig at gøre os tydeligt opmærksom på at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art og egenskaber. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Har du en klage over dit produkt, håber vi at du først og fremmest vil rette henvendelse mod vores kundeservice på tlf. 42 55 51 61 eller mail nicolai@ds-wollenberg.dk.
Skulle du få behov for at kontakte eksterne parter, har du følgende muligheder:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan henvende dig til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du kontakte EU Kommissionen på den online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mailadresse: nicolai@ds-wollenberg.dk